Friday, December 5, 2008

mengapa@kenapa?????

hai....hari2 yg aku lalui ms cuti mmg perit...hbs smua kwn2 aku ms sek dlu khwn...ak naik malu nak g maner2 kenduri..ad jer suara2 sumbang tny ble turn aku lak??ak bkn x nk khwn...mesti la nak...nak jd seorg wanita yg lengkap bergelar wanita...jadi isteri+mengandung+melahirkan+menyusukan...ingat aku x teringin ke???kirim salam la yer...ak nak sgt..tp lau bleh biar la ngan org yg aku sayg+cinta+ad pegangan agama+bertanggjwp+baik hati+penyayang+paling penting hormatkan org tua...kaya atau x 2 x penting bg aku...mmg la aku ni kira demand sket tp agak2 la...ak bg alsan x hbs belajar lagi..ceh alasan nak cover..padahal aku x da reason lain nak bg..aku bkn aper..ak takut lau ak khwn skrg ak x leh commited ngan tggjwp..ngaper smua org mcm x sokong aku jer..ak bkn aper ak smbg bljar pon tok kesenangn fmly gak..kot2 t aku leh la d jdkan rujukan@tmpt nk mntk tolong..lau aku pon x mmpu mcm ner aku nak tolong dieorg???lgpn aku takut gak buatnyer suami aku t mati dlu t aku nk bg makan anak2 per lau aku x da kelayakkan??tol x per aku kata ni???ke ak ni melalut jer lebih?? entah la..kdg2 aku rasa nk sgt khwn awl..time2 mcm skrg ni..tp ader ker org nk aku??dlu ak dah tolak 2 lamaran org..entah la..ak x dpt nur+hidayah tok ak terima lamaran org..ak pon x tau naper.. lau abh ad lg kan best..mesti abh dh tolong watkan pilihan..coz he`s the best person 4 me....entah la...dh nsb bdn...pe ptt aku lakukan??????????????????????????????????????????????????????/

No comments: